top of page

A KEZDETEKTŐL

Úgy emlékszem, első versemet harmadikos gimnazista koromban - 1985 körül - írtam.

Előtte is, de azután 2006-ig kizárólag a rajzolás, festés, képalkotás kötött le. 2006 körül írtam nagyjából 30 haikut és tankát, de ezek még illusztrációi voltak elkészült betűképeimnek, önálló szerepet nem szántam nekik.

Ismét közel 5 éves autonóm képzőművészet következett, majd 4 év teljes csend, mígnem 2015 év elején azt éreztem, hogy többéves hallgatásomat nem képek, hanem versek fogják megtörni, immár teljes értékű alkotásaimként. A szigorú japán kereteket, amik addig a védelmet biztosították, egyszerre fojtogatónak éreztem, hosszabb, szabadabb sorokra, versszakokra vágytam. Most már az szerepel terveim közt, hogy a szavakkal megfogalmazott témáim lehetőleg képekként, szobrokként is öltsenek testet.

Változnak az idők.


bottom of page